V devadesátých letech již byly původní polomáčené nátěry na "motorech" řady 810 vzácností. Jedním z vozů, který si jej však udržel poměrně dlouho, byl stroj pořadového čísla 55. Na snímku z června 1993 je zachycen v Mariánských Lázních.
V devadesátých letech již byly původní polomáčené nátěry na "motorech" řady 810 vzácností. Jedním z vozů, který si jej však udržel poměrně dlouho, byl stroj pořadového čísla 55. Na snímku z června 1993 je zachycen v Mariánských Lázních.
Možná 810.180? Ještě v 93. roce byl polomáčený a pak už byl modrobílý (sice to "typizované" schéma ODS nebylo, ale tak z 95 % se to podobalo).
810.313 nikdy v ODS laku nebyla. Nebyla nikdy ani v červeném laku
s 600mm žlutým pruhem. V květnu 1998 vyjela z dílen v nátěru červená+slonová kost.
Možná 810.313 .
Mimochodem, stroji s pořadovým číslem 55 se vyhnul červený nátěr
s 600 čarou ponoru. Z května 1996 je doloženo, že byl tento stroj
opět v polomáčeném nátěru.
Mimochodem - víte někdo o nějakém stroji řady 810, který šel do dílen v polomáčeném nátěru a z dílen vyjel v modrobíložlutém nátěru (tzv. ODS)? U strojů v ODS nátěru, které jsem znal, si pamatuji, že předchozí nátěr byl červený s 600mm žlutým pruhem.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Tajemný_em:
Díky. Pak jsou ještě další drobné obměny, kdy u ODS schématu žlutý pruh nebyl prodloužen ke střeše (viz např. 810.476).