Autor:
"Pavel Mitro & spol."
Datum:
01.12.1995
Místo:
Jedlová
Prototypový stroj 750.410-3 stoupá do stanice Jedlová s osobním vlakem z Děčína do Rumburku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.10.1996
Místo:
Děčín hl.n.
Na podzimním slunci se v Děčíně vyhřívá lehce špínou pocukrovaný "brejlovec" 750.410-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.02.1998
Místo:
Liberec
Ve stanici Liberec posunoval druhý prototypový brejlovec 750.410-3.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
05.07.2001
Místo:
Jablonné v Podještědí
Autorovi se v Jablonné v Podještědí podařilo zvěčnit pěkně nasvíceného prototypového brejlovce 750.410-3 (ex.T478.4002) v čele vlaku R 693. Tato lokomotiva byla krátce vedená i jako stroj pod číslem T478.4002. Tedy druhý prototyp.
Autor:
Petr Malý
Datum:
06.02.2002
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Z České Lípy právě odjíždí děčínský brejlovec 750.410-3 jako náhrada za turnusovou "rakev" řady 843 s rychlíkem č.897 do Liberce. Dnes historický snímek nejen kvůli neexistujícímu stroji i soupravě ale vzhled změnilo i samotné hlavní nádraží v České Lípě.
Autor:
Petr Malý
Datum:
10.08.2002
Místo:
Děčín hl.n.
Po přepřahu, který proběhl na děčínském hlavním nádráží, pokračuje ve své další jízdě rychlík č.693 PLOUČNICE s místním strojem 750.410-3. Na začátku své cesty právě překonává po viaduktu z roku 1867 řeku Labe a do ní vtékající Ploučnici.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.08.2002
Místo:
Česká Lípa hl.n.
V době povodňových odklonů v roce 2002 byly v České Lípě prováděny přepřahy z nymburských a boleslavských lokkomotiv na stroje děčínské. Jeden takový je na snímku, kdy v čele nákladního vlaku dojde ke střídání nymburské "nulky" 750.395-6 na děčínskou 750.410-3.
Autor:
Mirek Kočovský
Datum:
01.11.2005
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
"Brejlovec" 750.410-3 přijídží s rychlíkem č. 813 do stanice Mladá Boleslav hl.n..
Autor:
Petr Malý
Datum:
23.06.2008
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Dnes již nepoužívané lovosické nástupiště v České Lípě hl.n pro osobní dopravu bylo svědkem trochu netradiční podoby osobního vlaku č.6607 do Liberce. V jeho čele byla lokomotiva 750.410-3.