V žst. Hranice na Moravě město byl po zastavení zachycen "panťák" 460.005-2/460.006-0.
V žst. Hranice na Moravě město byl po zastavení zachycen "panťák" 460.005-2/460.006-0.
S ETCS se na nich nepočítá, takže tak rok 2024-26.
Díky za info :D a ještě, neví někdo kdy budou 460 končit?
Ano, je to možné, že je jedna ze tří.
Záleží, jak u čeho. U moderních mašin často, zejména u Štádlerů, kteří jsou dost poruchoví. U starších o něco méně, protože už pomalu dosluhují. Opravy vozidel nejsou nějak v pravidelném taktu, prostě když na mašině něco nefunguje, tak se jde na dílny to opravit (pokud to lze). V jaké míře zase záleží, jak moc je vozidlo poškozeno. Opravy se dále dělí na různé úrovně, jsou myslím R1, R2, R3 a EH, každá oprava je jiné úrovně a vypadá trochu jinak.
Včera jsem se s ní svezl, a zjistil jsem že to je asi jedna ze tří provozních hlav co má unifikovaný nátěr s červenýma dveřma. Je tomu tak?
A ještě mám dotaz, kdy se provádí opravy kolejových vozidel? Po kolika měsících, a v jaké míře?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Na Olomoucku (460) a Brněnsku (560) budou mizet příštím GVD, příjdou noví Panteři. Na Ostravsku a Bohumínsku zatím není jasné, ale nejspíše až s příchodem ETCS.