Lokomotiva 121.019-4 byla často nasazována na průběžné nákladní vlaky mezi Mostem a Nymburkem. Na jednom z takových se nám představuje na tradičním "severočeském fotofleku" pod Střekovským hradem v Ústí nad Labem.
Lokomotiva 121.019-4 byla často nasazována na průběžné nákladní vlaky mezi Mostem a Nymburkem. Na jednom z takových se nám představuje na tradičním "severočeském fotofleku" pod Střekovským hradem v Ústí nad Labem.
Ještě dodám že nemá ani pantografy.
tajemný em: Celá kabina je fuč. Jediné co tam zůstalo je nějaká
krabička, hádám že to bude vysílačka.
Taky bych se divil, kdyby ji někdo opravoval, když je to takový vrak. Spíš bych to viděl na šrotaci.
Zázraky se ale dějí, viz. 751.176 a 144.
Doporučuji přečíst si v zadávací dokumentaci (je veřejně přístupná) aktuální skutečnou hmotnost vraku 121.019. Provozních 88 tun dnes zdaleka nemá, z čehož mi vychází, že mašince leccos podstatného chybí. Podle mého názoru je jediným možným kupcem nějaký kovošrot, v zázraky nevěřím.
Tak to přeji hodně štěstí s opravou novému majiteli.
Myslím, že byla také letos nabídnuta k odprodeji v aukci.
Dnes je z ní už jen reznoucí vrak v Ústeckém "SOKVéčku".
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Nikdo ji nekoupil, putovala na srotaci.