V ČMKS-JLS Jihlava bola zachytená lokomotíva 740.408-0 (s nesprávným kontrolným číslom "-8"), ktorá sa tu pravdepodobne podrobila oprave spojenej s úpravou rámu pre zlepšenie nástupu a výstupu posunovacej čaty pri posune.
V ČMKS-JLS Jihlava bola zachytená lokomotíva 740.408-0 (s nesprávným kontrolným číslom "-8"), ktorá sa tu pravdepodobne podrobila oprave spojenej s úpravou rámu pre zlepšenie nástupu a výstupu posunovacej čaty pri posune.
ad jagg: opravdu bych zrovna v tomto známém případě nehledal nějakou kovbojku ;-)
Tady bych řekl, že se skutečně jednalo o překlep. Ostatně v Olomouci bylo v depu u lakovny mnoho cedulek, nově vylitých, se špatnými kontrolními čísly. Vše jako odpad.
Při použití UIC čísla 92562740408 mi vychází kontrolka 8 leda by Slováci měli výpočet po svojem což pochybuju. Vím, že se dělaly chyby v řadách, intervalech a někdy i v kontrolkách ale to, že mašina byla fyzicky pořád v Česku ještě přece automaticky neznamená, že by se s ní nemohly dělat papírové šachy, vždyť v těch divokých letech šlo všelicos a všelicos se papírově i dělalo...
jagg:
ne, ne ... i v případě registrace na SK by stále bylo 740 408-0. Čas od času se chybná kontrolní číslice objevila, většinou to vzniklo překlepem v papírech, chybným výpočtem nebo zafungoval lidský faktor. Ještě k samotné loko, ta od výroby až do reko neopustila středočeský kraj.
Kdysi k ní byl článek v Dráze, kde byla zmíněna i ta špatná kontrolka. A následně i to, že byla přestavěna na "batoh". Třeba to někdo upřesní ;-)
Jinak nalezl jsem informaci, že byla v roce 2000 v Jihlavě přestavěna na "batoh", takže ten představek bude asi dřívější úprava.
Pokud byla mašina registrována v SK, pak by kontrolka seděla, ne?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
jagg:
SK používá u motorových lokomotiv index "1", ne "2"! Takže ... SK xx 92 56 1 740 408-0