Autor:
Josef Mandys
Datum:
05.04.1987
Místo:
Praha Masarykovo n.
Na nádraží Praha-střed posunoval zánovní "peršing" E499.3030 z LD Česká Třebová.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.02.1988
Místo:
Olomouc hl.n.
V závěsu rychlíku 628 se dne 19.2.1988 vezl třebovský "peršing" E499.3030, zachycen byl ve stanici Olomouc hl.n. .
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.07.1991
Místo:
Ústí nad Orlicí
Ve stanici Ústí nad Orlicí zastavil osobní vlak 5002, v jeho čele byl třebovský "peršing" 163.030-0, za ním byl řazen poštovní vůz a až následně kmenová souprava vlaku.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.01.1996
Místo:
Brandýs nad Orlicí
Za nevlídného počasí na začátku roku 1996 byl vyfocen mezi Chocní a Brandýsem nad Orlicí osobní vlak vedený třebovským "peršingem" 163.030-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.03.2002
Místo:
Žilina
Ošumelý "peršing" 163.030-0 z DKV Ostrava čakal na stanici v Žiline na odchod so zrýchleným vlakom 1824 späť na Moravu cez pohraničnú prechodovú stanicu Horní Lideč.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
10.04.2006
Místo:
Olomouc hl.n.
Olomouckým hlavním nádražím projížděl nákladní vlak se žlutým pískem z Mohelnice a v jeho čele byl "peršing" 163.030-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.05.2011
Místo:
Lipník nad Bečvou
Železniční stanici v Lipníku nad Bečvou právě opustil osobní vlak 2907 vedený reklamním "peršingem" 163.030-0, tou dobou spadajícím do stavu depa v České Třebové.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací