Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1993
Místo:
Plzeň hl.n.
Takto byla v "zapadlém koutu" plzeňského hlavního nádraží na tzv. lobezských kolejích nějakou dobu odstavena část z šedesáti nových strojů poslední výrobní série, 40 strojů pořadových čísel 61 - 100. Nakonec je České dráhy odebraly a v průběhu roku 1995, byly po více než třech letech od vyrobení uváděny do provozu. Nové stroje se tak objevily v depech v Ústí nad Labem v České Třebové. Na snímku autora vidíme jako první lokomotivu 163.083-9, za ní pak stroje inv. čísel: 085 + 084 + 081 + 080 + 079 + 082 + 090 + 098 + 097 + 100 + 099 + 101.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
24.12.2009
Místo:
Přerov
Na Štědrý den roku 2009 míří ze Šumperka do Nezamyslic osobní vlak Os 3740 v čele s "peršingem" 163.083-9. V pozadí je odstavený další "peršan" 163.089-6, čekající na svůj výkon.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
09.07.2010
Místo:
Přerov
Detailní záběr "peršinga"163.083-9 byl pořízen v Přerově.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací