Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
05.06.1997
Místo:
Třebíč
Nedlouho po změně grafikonu, při které došlo ve vozbě Mn vlaků (Jihlava)-Okříšky-Brno k náhradě jihlavských bardotek brněnskými, je zachycena 751.105-8 (DKV Brno) při posunu v žst. Třebíč, která do dnešních dnů změnila zásadně svoji tvář...Čilý posun odvál čas, stejně jako stavědla, kolej mířící na vlečku PBS (na které je posun zachycen) a nákladiště, místo kterého je dnes dopravní terminál. Ani to není konečná tvář, protože již za necelý měsíc (psáno 7/2016) se chystá rozsáhlá rekonstrukce celé železniční stanice...
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.06.1997
Místo:
Třebíč
V čele manipulačního vlaku Mn 84789 zapózovala v Třebíči "zamračená" 751.105-8.
Autor:
David Prause
Datum:
20.06.1998
Místo:
Depo Jihlava
"Berta" 751.105-8 v unifikovanom nátere "vz.88" odpočívala v zátiší v depe Jihlava.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
06.09.2000
Místo:
Moravské Budějovice
751.105-8 rozšířila řady "zamračených" jihlavského depa v květnu 1998, kam byla převedena z Brna spolu s lokomotivami 751.104-1 a 315-1. Na snímku projíždí s Pn 64148 okolo předvěsti žst. Moravské Budějovice. I tento stroj potkala na konci devadesátých let obnova laku.
Autor:
"Hostivice"
Datum:
04.01.2011
Místo:
Nučice
Posledním výkonem stroje 751.105-8 před dlouhodobým odstavením v červnu 2009 byly Mn vlaky Praha - Dobříš. Znovuzprovoznění se dočkal v SOKV České Budějovice začátkem ledna 2011 a po odzkoušení byl odeslán přes Prahu do Berouna, kde je nasazen na výkonu z3Be. Má na starosti zejména Mn vlaky do Nučic a Roztok u Křivoklátu. Na snímku se siluetou hořelického kostela Stětí sv. Jana Křtitele je zachycen v rozplývající se mlze se čtyřvozovým Mn 85310 Rudná u Prahy - Beroun, při odjezdu ze stanice Nučice.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
31.01.2011
Místo:
Stará Huť
V letech 2010 až 2012 se daly na manipulačních vlacích do Dobříše pochytat různé stroje řady 751. Kratičké znovuzrození stroje 751.105-8 se nám tehdy podařilo zvěčnit na manipulačním vlaku Mn 85112 ve Staré Huti.