Autor:
Josef Mandys
Datum:
12.09.1988
Místo:
Unhošť
Během průjezdu stanicí Unhošť byla zachycena protijedoucí lokomotiva T478.1158.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.10.2002
Místo:
Lužná u Rakovníka
Návesť "Stoj" na vchodovom návestidle žst. Lužná u Rakovníka umožnila vznik fotografie rušňov 751.158-7+751.070-4 v čele nákladného vlaku do Kladna.
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
09.05.2003
Místo:
Hájek
Stroje 751.158-7 + 751.157-9 v traťovém úseku mezi stanicí Hájek a Ostrov nad Ohří v krásném jarním dni roku 2003. Ještě celkem běžná záležitost tratě č. 140.
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
09.08.2003
Místo:
Vojkovice nad Ohří
Dvojče 751.158-7 + 751.157, známé z výkonu S13, patřilo během působení v Chomutově na Podkrušnohorské magistrále mezi nejčastěji nasazované a spolehlivé. V čele ucelenky prázdných "wapek" je zdokumentované ve Vojkovicích nad Ohří.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
25.01.2005
Místo:
Ostrov nad Ohří
Mezi stanicemi Ostrov nad Ohří a Vojkovice nad Ohří vidíme těžký uhelný vlak, který provážely "zamračené" 751.158-7 + 751.157-9. Čas jejich působení na podkrušnohorské magistrále se začínal nenápadně krátit.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
07.08.2005
Místo:
Klášterec nad Ohří
Píše se 7. srpen roku 2005 a na jedinečné "Podkrušnohorské magistrále" vrcholí elektrizace. Už několik let zašlou slávu neotřesitelné vlády řad 781 a později 753 připomínají paradoxně nejstarší "Berty" řady 751, jezdící ve dvojicích i trojicích na jednom vlaku. Na snímku byla 751.158-7 zachycena na postrku nákladní "směsky" v Klášterci nad Ohří.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací