150 023-0


Tato galerie byla zobrazena: 4064×.

Autor: Roman Slowiaczek
Datum: 00.00.1990
Místo: Třinec

Poblíž Třince byl v roce 1990 zvěčněn rychlík 731 "Beskyd", který byl veden pražskou "krysou" 150.023-0, za kterou se vezla "bobina" neznámého čísla.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.09.1992
Místo: Štrba

Pražská lokomotiva 150.023-0 byla vyfocena s expresním vlakem v legendární stanici Štrba.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 02.05.1997
Místo: Osek nad Bečvou

Na dlouhou cestu z Košic do Prahy se vydal vlak IC 120 "Košičan", na kterém se představil "banán" 150.023-0. Snímek pořídil autor u Oseka nad Bečvou.

Autor: Roman Slowiaczek
Datum: 27.08.1997
Místo: Vendryně

R 437 "Kysuca" projížděl u zastávky Vendryně a v jeho čele hučela pražská "krysa" 150.023-0.

Autor: David Prause
Datum: 20.02.1998
Místo: Pardubice hl.n.

V Pardubicích zastavil devítivozový rychlík na Prahu dopravovaný strojem 150.023-0.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 15.09.2000
Místo: Česká Třebová

Vlak IC 121 Košičan vyjížděl v GVD 1999/2000 z Prahy hl.n. v 9:06 a v Košicích zastavil v 18:30. Skládal se až z dvanácti vozů včetně jídelního. Na snímku autora ho vidíme ve stanici Česká Třebová. V čele se tentokrát objevila pražská 150.023-0.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 05.07.2006
Místo: Praha-Vítkov

Stroj původního označení E499.2023 vyrobila Škoda Plzeň v roce 1978 pod výrobním číslem 7170 a ČSD ji převzaly ke dni 31.8.1978. Do provozu v depu Praha střed byla nasazena po technicko bezpečnostní zkoušce, která proběhla až ke dni 19.1.1979. Po fatální nehodě stroje 151.018 ve Studénce, ke které došlo 8.8.2008, bylo rozhodnuto zničenou 151.018 nahradit jinou, nově zrychlenou lokomotivou, a volba padla právě na 150.023-0. Ta byla v DPOV Přerov následně upravena a zrychlena, přičemž na ní byly dosazeny například původní nápravové převodovky ze 151.018. Po této rekonstrukci byla "třiadvacítka" přeznačena na 151.023-9. Na snímku pořízeném 5. července 2006 vjíždí ještě ve své původní podobě do výhybny Vítkov v čele vlaku R 756 "Klidná síla".