Již odstavená původní "trojka" 753.029-8 (T478.3029) byla zachycena ve zdickém lokomotivním depu.
Již odstavená původní "trojka" 753.029-8 (T478.3029) byla zachycena ve zdickém lokomotivním depu.
Pokud si pamatuju, tak tahle lokomotiva dojezdila na závadu SM. S tou zmíněnou 753.269 měla společné to, že v době pozdější u nich došlo k prohozu čísel, tudíž čtyřsvětlová 269 dojezdila jakožto "753.029", zatímco tahle odstavená původní 3029 jakožto nově falešná 753.269 nikdy nejezdila, jen stála v depu.
Další zdický prohoz ze stejné doby byl u čísel 3060 s už odstavenou 3027, ale tam ten prohoz byl jen dočasný a čísla jima pak byla vrácena zpět.
Tato lokomotiva byla nejvíce nasazována do jednodenní TS na páteční/nedělní tzv. "Chalupář" - vlak v trase Praha Smíchov - Protivín a zpět se soupravou Bpjo. Lokomotiva bývala velmi oblíbená pro svoji spolehlivost a zrušena byla jen proto, aby mohl být její SM převázán do 753 269-0
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Danieli, určitě ne. Z této skutečné 753 029 mám schovaný opis Knihy oprav a Zápisník poruch na zab. zař. Jediná větší závada koncem roku 1994 byl vadný kontroler na 1. st. Pokusím se ještě dohledat a sem doplnit i s konkrétním datumem závad.
Naopak, zadřený SM měla 753 269, do které byl převázán SM z oné 029, převázání proběhlo tuším v LD Tábor.
Na výše uvedené fotce je již jen holá skříň.