Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Depo Šumperk
Ty tam jsou časy, kdy šumeperské depo bylo plné těchto kouzelných motoráků. Ještě donedávna jsme si díky nim mohli vychutnat provoz na přelomu 50 a 60.let minulého století. Stahovací okno na kličku, příjemné naftové teplo, třesoucí se světlo žárovek, brumlavý zvuk motoru. To všechno byly typické rysy těchto úspěšných a nesmrtelných motoráků ze začátku 50.let. V porovnání s dnešní regionovou, můžeme pouze dlouho polemizovat, zda je to opravdu krok kupředu oproti čtyřnápravovým kapacitním "dvěstědvaašedesátkám"...
Autor:
Tomáš Hegar
Datum:
29.10.2005
Místo:
Lipová Lázně
Ze stanice Lipová Lázně vyrazil osobní vlak vedený motorovým vozem 831.182-1, jehož kvality prověří náročné stoupání na zastávku v Ramzové.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.01.2008
Místo:
Olomouc hl.n.
V nevlídné deštivé ráno 27.1.2008 se na hlavním nádraží v Olomouci připravoval k cestě do Šumperka archaický "motorák" 831.182-1.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
29.07.2008
Místo:
Nové Losiny
831.182-1 se blíží k zastávce Nové Losiny jako Os 3610 z Jeseníku do Šumperka.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
03.09.2008
Místo:
Ostružná
Nezaněnitelné dunění spalovacích motorů typu ČKD 6 S 150 PV 2A, osazených v motorových vozech řady 831, se ještě v roce 2008 několikrát za den rozléhalo lesy a údolími v Jeseníkách. Jedním ze šumperských motorových vozů zde jezdících, byl také vůz 831.182-1, zachycený pod Ostružnou 3. září 2008 na vlaku Os 3613.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací