Jedni z nejsilnějších zástupců nákladních lokomotiv u nás - ( škodováckého šestikola a čmeláka z ČKD ) se setkali při provozní přestávce v ostravském depu. Mezi nimi se schovává topírenský čuník.
Jedni z nejsilnějších zástupců nákladních lokomotiv u nás - ( škodováckého šestikola a čmeláka z ČKD ) se setkali při provozní přestávce v ostravském depu. Mezi nimi se schovává topírenský čuník.
Proto stojí třebovská 1102 v Ostravě,neměli s čím jezdit.
Jo, tak proto.
Dobrá, rozvedu to (osobně nezažito, mám to jen z vypravování těch, co osobně zažili): Ostravské depo dostalo při povodních 1997 zásah mixem říční vody a ropných sajrajtů z nedaleké rovněž vyplavené rafky (snad Ostramo nebo já nevím, co to tam je/bylo). A taková lázeň mašinkám příliš neprospívá, takže pouhé vysušení spodku mašiny poněkud nestačí, muselo se i odmašťovat. Což např. u trakčáku není taková sranda. Několik (zejména těch méně perspektivních) mašin PRÝ už po povodních prostě nevyjelo, protože se jejich oprava zkrátka nevyplatila.
Když byly ve vodě po rám, tak to už se nedaly použít?
Dejv: Je to focené měsíc před povodněmi, takže možná bylo důvodem vyřazení 770.077 "namočení". Na snímcích zatopeného ostravského depa je mj. i několik čmeláků ve vodě až po rám.
Pokud dobře vidím, tak čmelák je 770.077-6. Na fotce vypadá zachovale asi nedlouho po dílnách. Přitom byl zrušen 19.2.98 a následně sešrotován. Žádnou nehodu u něj nemám. Topírenský čuník bude asi 701.062, který se nedlouho po vyfocení odebral na reko na 799.
Je to opravdu Ostrava.Není to malá točna v LD Č Třebová.
Čmeliak zo SMZ :)
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Jasně, ale s povodněmi to nesouvisí, ty vypukly až měsíc po pořízení snímku. 181.102 byla v Ostravě od 30.5.1996 do 10.6.1997, kdy se zas vrátila do Třebové.