S uceleným vlakem "dlouhých rakví" projížděla malebným údolím u zastávky Roztoky-Žalov lokomotiva 130.039-1, která si již zvykala na nákladní vozbu, když za pět měsíců připadla společnosti ČD Cargo.
S uceleným vlakem "dlouhých rakví" projížděla malebným údolím u zastávky Roztoky-Žalov lokomotiva 130.039-1, která si již zvykala na nákladní vozbu, když za pět měsíců připadla společnosti ČD Cargo.
To je zajímavá informace o nehodě u Bezpráví. Lokomotiva je v současnosti na hlavní opravě v DPOV a po odstranění všech nátěrů se zjistilo těžké poškození jedné bočnice a naprosto diletantsky provedená oprava. Vše důkladně ukryto pod kilogramy tmelu.
Po nehodě na Bezpraví byla skutečně jen nákladní,po roce 1990 už asi vady na kráse nevadily.
Schválně koukám do Dráhy 3/1995 na 6denní TS 007 Česká Třebová, kde tehdy 39ka jezdila. TS byla kombinovaná: náklady Třebová-Nymburk/Praha, Parduby-HK (tam i několik osobáků).
Ve sbírce mám několik jejích fotek z let 90. i z prvního desetiletí kde je 39 na osobních vlacích; takže výlučně "nákladní" určitě nebyla.
Tak i dle jiných fotek bych řekl, že čistě v nákladní dopravě za dob působení pod ČD nebyla. Třeba někdo doplní, zda byla v nákladních turnusech, letmo a na jakých výkonech bývala nejčastěji nasazena ;-)
130.39 si na nákladní vozbu nemusela zvykat,protože měla na Bezpraví kolizy s vlakem jedoucím po sousední koleji a po opravě jezdila jen nákladní vozbu.Nehoda byla v osumdesátých letech.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Na Bezpráví se potkala s vlakem,který měl náklad do profilu a bočnici rozpáral a oprava byla provedena tak jak píše Tippins,proto byla jen nákladní.