Autor:
David Prause
Datum:
06.02.1994
Místo:
Pardubice hl.n.
Snímek ze stanice Pardubice hl.n. ukazuje "žabotlam" čísel 451.034-3 + 451.011-1.
Autor:
Jiří Pokorný
Datum:
16.09.2001
Místo:
Olomouc hl.n.
Na trati z Olomouce do Nezamyslic sloužily jeden čas také pantografy řady 451 z DKV Praha. Jako vlak Os 14014 se představuje čerstvě opravená 451.034-3 v Olomouci hl.n..
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
26.05.2005
Místo:
Úholičky
Zastávku Úholičky opouští souprava vlaku Os 9643 a směřuje k zastávce Řež kolem pěkně opravených opěrných zdí. Hnací vozy mají čísla 451.034-3 a 451.033-5.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
24.04.2006
Místo:
Černošice
První elektrickou jednotkou řady EM 475.1, kterou z výroby převzalo depo Bohumín, byla jednotka č. 027/028, převzaná do stavu depa 17.8.1965. Ta byla od 1. září 65 nasazena do zkušebního provozu mezi Bohumínem a Karvinou, aby ji koncem září doplnila jednotka č.029/030. Od 1.10.1965 byly obě nasazeny do vozby na rameni Ostrava-Poruba - Český Těšín, kde byly brzy doplněny třetí jednotkou EM 475.1033/034, do stavu depa zařazenou dnem 31.10.1965. Další jednotky bohumínské depo z výroby dostalo až 31.5.1966 (č.047/048, 049/050), v září doplněné ještě jednotkou č.057/058, jejichž dodávky umožnily zahájení provozu řady EM475.1 na rameni do Žiliny. Z výroby depo Bohumín do srpna 1967 převzalo ještě jednotky 065/066, 069/070, 071/072, 073/074, 075/076, 079/080 a 081/082. Od roku 1974 ale začíná řada EM 475.1 Bohumín pomalu opouštět - jako první odešla 8.11.1974 do Prahy jednotka 033/034. Ta byla u Černošic zachycena 24.4.2006, v době, kdy byla už jedenatřicet let pražská.
Autor:
David Prause
Datum:
02.06.2011
Místo:
Depo Praha-Libeň
Z prevádzky už vyradené "žabotlamy" 451.034-3+451.033-5 a 452.007-8+452.008-6 čakali na naplnenie svojho osudu v depe v Libni.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací