Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Depo Šumperk
Bez výkonu stála v Šumperku odstavená zajímavě nalakovaná "elektrická zamračená" 749.257-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.04.1997
Místo:
Depo Šumperk
V šumperském depu byl dne 18.4.1997 zvěčněn místní stroj 749.257-2, který také obdržel jeden ze zajímavých nátěrů.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
14.09.2005
Místo:
Valšov
Nedaleko stanice Valšov burácí motor "bardotky" 749.257-2 s manipulačním vlakem Mn 80112.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
03.09.2008
Místo:
Kojetín
Napěťová výluka je z pohledu provozu nepříjemná věc. Ale srdce fandy železnice určitě zaplesá, když se najednou třeba v čele rychlíku i s vlakovým "esem" (v tomto případě 363.175-1) objeví "berta" 749.257-2, zatímco opodál čeká na jiný vlak stroj 749.254-9. Snímek byl v Kojetíně pořízen 3.9.2008.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.08.2009
Místo:
Ostružná
Z Ostružné právě odjel spěšný vlak, který byl veden šumperskou "bertou" 749.257-2 ( ex T478.2068 ).
Autor:
Aleš Krška
Datum:
21.08.2010
Místo:
Přerov
Dvě olomoucké "berty" 749.257-2 a 749.248-1 se v Přerově chystají na nasazení v rámci napěťové výluky.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
31.03.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Olomoucká "berta" 749.257-2 čekala v depu Česká Třebová na šrotaci.
Autor:
Ľubomír Podlaha
Datum:
31.03.2015
Místo:
Depo Česká Třebová
Cesty osudu jsou nevyzpytatelné - olomoucká "berta" 749.257-2 čekala v depu Česká Třebová na odprodej, ovšem našel se zájemce jen o její "srdce", motor K6S310DR, kterým paradoxně pomohla své bývalé kolegyni 749.248-8, jenž jezdí jako muzejní ve Vrútkách. Na snímku je zobrazeno poměrně netradiční rozpárání bočnic za účelem vysunutí motoru.