Na olomouckém přednádraží postávala trojice šumperských "bert" 751.119-9+751.141-5+751.149-6, čekajících na přetažení k deponaci do Břeclavi. Na jejich tradičních nákladních výkonech v Jesenících je nahradily lokomotivy ř. 753.7.
Na olomouckém přednádraží postávala trojice šumperských "bert" 751.119-9+751.141-5+751.149-6, čekajících na přetažení k deponaci do Břeclavi. Na jejich tradičních nákladních výkonech v Jesenících je nahradily lokomotivy ř. 753.7.
Zachránit můžete jakoukoliv lokomotivu, ale nikdy to už nebude jako v 90. letech.
Ale pořád se nevidí každý den, jako před deseti lety. :D
Socha: nedávno jsem myslel na to samé, že v jednu chvíli to byla úplná vzácnost a najednou jsou zase téměř všude.
Jakub: no zrovna provozních bert, na to, kolik jim je, jsou pomalu zase tři pr.ele, takže už to zas taková rarita není. Samozřejmně všichni ti lidé, které je vykoupili ze spárů autogenu a alespoň touto loko. řadou nám ukazují pestrou historii, starají se a provozují je, mají můj obdiv a uznání.
Jakub: Já jí mám vyfocenou asi 4 dny po uvedení do provozu.
Supeer, alespoň někdo zachraňuje nátěry a mašiny, který už nemusíme jen tak vidět. :)
Ano, v perfektní kondici a v novém kabátku :-)
A 149 je v provozuschopném stavu ?
To nevím ale snad ano.
A 119 dostane stejný lak, jako má teď ?
119 stojí společně s 149 v Teplicích. 149 je čerstvě po laku, a 119 se opravy snad taky dočká.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
To né no... Na Lipovou Lázeň tehdá nejezdilo nic jinýho na nákladech...