V Hradci Králové bol zvečený zeleno-krémový "čmeliak" 770.012-3.
V Hradci Králové bol zvečený zeleno-krémový "čmeliak" 770.012-3.
Krásný vzpomínky! Jojo, i 770 036 si pamatuju, ten měl krásnou provozní patinu, předpokládám, že 012 i 036 už to mají za sebou ... jinak tady v HK se nikdy kdovíjaký posun nepěstoval, takže postačovaly (a stále postačují) 742, ale tihle 3 čmeláci tu tenkrát pěkně "rozčeřili vodu"!
Na 770.012 jezdili při té napěťovce kolegové z Pardubic. My tam měli půjčenou 771.139-3 z Ostravy na přetahy nákladních vlaků HK - Praskačka. A taky z Pardubic půjčenou 770.036-2. Ta vozila obraty 63320 a 63322 do Jaroměře. Nad ránem když byl vlak do Jaroměře trošku vypakovanej Čmeldovi se přiložilo aspoň lidí věděli, že v HK taky jezdí pořádné lokomotivy.
Ano, pamatuju si to velmi dobře. To byla napěťovka, spojená s rekonstrukcí hradeckého hlaváku. Na mě jakožto na děcko, který bylo zvyklý maximálně na bangle působil čmelák jakožto obrovské hřmotné zjevení!
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Když jsem ty čmeldy fotil,tak už fakt velký posun v Hradci nebyl. On nebyl ani v Pardubicích. Ale před sametovkou byl v Hradci posun jako blázen . Na 1.záloze jezdil T669.1146 a na druhé T669.1145 a ni jsi se neměl čas najíst.Oba s T669.11660 a 1161 přišly do Hradce z výroby. Jeden pak jezdil na posunu v Týništi a další byl na malé dispečerce nebo na pískách do Satalic. Ještě jsem na druhé záloze jezdil zácvik jako druhý strojvedoucí. Dnes už jen vzpomínky.