Lokomotiva 753.081-9 čeká na svůj odjezd na nádraží v Plzni. Z Gottwaldova nádraží se už 11. ledna 1990 stalo Plzeň – hlavní nádraží. Lokomotiva se v závěru roku 1993 stala "elektricky topící" a nově označená jako 750.081-2.
Lokomotiva 753.081-9 čeká na svůj odjezd na nádraží v Plzni. Z Gottwaldova nádraží se už 11. ledna 1990 stalo Plzeň – hlavní nádraží. Lokomotiva se v závěru roku 1993 stala "elektricky topící" a nově označená jako 750.081-2.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Na uvedeném výkonu onoho dne byl strojvedoucí Václav Beneš. Lokomotiva spolu se strojvůdcem vezla vlak 7606 do stanice Žatec, zde došlo k výměně strojů, ze Žatce vlak vezla ř E 499.1(141), Brejlovec jel jako "Lv" do žst Žatec západ, kde se vyzbrojil a následující den se vrátili do Plzně na vlaku 7603. Mezitím udělal "postrky" na Schwandorfech", do Žaboklik.