Označení vozidla:
• 169.001-5, 85EO - ATM
Rok výroby:
• 1985 - 1987
Výrobní číslo:
• 7936 - ŠKODA Plzeň
TBZ:
• 30.09.1988 Zkušební okruh Cerhenice
• 26.02.1991
Předání do provozu:
• 1991
Depo dodání:
• DKV Praha
Redislokace:
• 14.11.1991 do DKV Ústí nad Labem
• 25.06.1992 do PJ Nymburk
• 1.11.1994 prodej firmě První správkárenská Nymburk s.r.o. (později ČMKS Holding)
Opravy/rekonstrukce:
• 7/1995 - 5/1996 zkoušky pohonu pro řadu 114 DNT
Nátěry:
• Originál prototypový červený s nápisy výrobce ŠKODA.
Provozní nasazení:
• DKV Praha: Os, Sp, NEx vlaky do Kutné Hory, Berouna
• DKV Ústí nad Labem: Os, Sp, Pn, NEx do Děčína, Chomutova, Nymburka
PJ Nymburk: osobní i nákladní vozba do Mělníka, Prahy, Hradce Králové, Chocně a Kutné Hory
Odstavení:
• 1995 kvůli neexistujícímu průkazu způsobilosti, odstaven do areálu ŠKODA za účelem přestavby, ke které nedošlo.
Likvidace/prodej:
• 21.12.1996 ukončení pronájmu u ČD
Místo likvidace:
• X - lokomotiva odstavena v areálu ŽOS Česká Třebová do konce roku 2003
• X - lokomotiva odstavena v areálu ŠKODY Plzeň od roku 2004
Poznámky:
• Plánovaná přestavba na zkušební vzorek pro vývoj elektrické výzbroje lokomotiv řady 380. K přestavbě nedošlo.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 24. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací