Autor:
Josef Mandys
Datum:
27.04.1989
Místo:
Praha-Dejvice
Mezi lokomotivami 363.118-1 a 163.021-9 byl v Praze-Dejvicích vystaven známý prototyp "asynchrona" 169.001-5.
Autor:
Pavol Kukučík
Datum:
09.04.1991
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Lokomotiva nebyla nikdy v majetku ČSD ani ČD, byla těmto společnostem pouze pronajímána. Byla v provozu zkoušena na tratích Praha – Beroun a Praha – Nymburk. Od roku 1991 byla jako pronajatá lokomotiva deponována v depu Nymburk, v roce 1994 byla výrobcem prodána firmě První správkárenská, která ji do roku 1996 pronajímala Českým drahám. Na snímku autora je zachycená v Praze.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.07.1992
Místo:
Praha-Libeň
Rušeň 169.001-5 bol autorom zachytený pri posune v Libni.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.07.1992
Místo:
Praha-Libeň
"Asynchron" 169.001-5 bol so súpravou osobného vlaku zvečnený v Praze-Libni.
Autor:
Jiří Vaněk
Datum:
00.00.1995
Místo:
Pardubice hl.n.
Lokomotiva 169.001-5 v čele osobního vlaku ve stanici Pardubice hl.n.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
23.12.1996
Místo:
Depo Přerov
Dvě prototypové lokomotivy se sešly v přerovském depu. Na snímku vidíme ještě provozní stroj 169.001-5 a první vyrobené "eso" 363.001-9.
Autor:
Libor Had
Datum:
02.04.2006
Místo:
ŠKODA Plzeň
Vrak lokomotivy 169.001-5 byl v roce 2006 zachycen v areálu plzeňské ŠKODY.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací