Autor:
Josef Mandys
Datum:
12.05.1986
Místo:
Březno u Chomutova
Ve stanici Březno u Chomtuova stála provozem značně opotřebovaná "zamračená" T478.1092 a čekala na další nasazení v nákladní dopravě.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
14.01.1990
Místo:
Kladno
S jedním z místních "sergejů" čekala "zamračená" 751.092-8 u kladenského depa na další směnu v nákladní dopravě.
Autor:
Jan Kudlička, sbírka: Jan Novotný
Datum:
28.05.1992
Místo:
ŽOS Nymburk
Opravená a nově nalakovaná "berta" 751.092-8 čeká v areálu ŽOS Nymburk na převzetí přejímačem ČSD.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.09.1992
Místo:
Hostivice
V Hostivici byla s nákladním vlakem zvěčněna kladenská 751.092-8.
Autor:
David Prause
Datum:
26.11.1994
Místo:
Kladno
Černobílý záběr z kladenského depa z listopadu 1994 dokumentuje lokomotivu 751.092-8 ve společnosti strojů 721.161-8 a 810.012-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.02.1997
Místo:
Kladno
V té době typické kladenské dvojče 751.092-8 + 751.155-3 s nákladním vlakem v Kladně.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.08.1999
Místo:
Kladno
V kladenském depu odpočívala v horkém srpnovém dni "zamračená" 751.092-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
22.05.2002
Místo:
Dalovice
Do Dalovic příjížděla strojně dvojice "bert" 751.092-8+751.066-2.
Autor:
Sylvie Kolmačková
Datum:
00.08.2003
Místo:
Karlovy Vary
Stroje 751.092-8+751.066-2(?) se připravovaly k další práci na kusé koleji stanice Karlovy Vary v srpnu 2003.
Autor:
Leoš Tomančák
Datum:
13.08.2003
Místo:
Hájek
Chomutovské "dvojče" 751.092-8+751.184-3 projíždí dopoledne 13. 8. 2003 s nákladním vlakem traťovým úsekem Ostrov nad Ohří - Hájek okolo někdejší hlásky Bystrá, která tento sklonově namáhavý úsek dělila na dva prostorové oddíly.
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
21.08.2003
Místo:
Hájek
751.092-8 + 751.172-8 v roli postrku ucelenému nákladnímu vlaku u vrcholové stanice Hájek.
Autor:
David Prause
Datum:
13.09.2003
Místo:
Depo Chomutov
Dvojička "bardotiek" 751.092-8+751.157-9 bola odstavená v domovskom depe v Chomutově.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
23.07.2004
Místo:
Hájek
Dvojče "bardotek" 751.092-8 + 751.161 s postrkem 749.081 bylo zvěčněno v závěrečném stoupání na Hájek.
Autor:
Pavel Čáp
Datum:
08.03.2005
Místo:
Ostrov nad Ohří
Mezi stanicemi Ostrov nad Ohří a Hájek projížděl nákladní vlak, který byl veden dvojicí chomutovských "zamračených 751.092-8+751.022-5. Zánovní sloupy trakčního vedení prozrazují postupnou elektrizaci tratě a tím i labutí píseň dieselových lokomotiv v čele nákladních vlaků.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
30.08.2005
Místo:
Depo Chomutov
Chomutovské depo bylo prvním domovem "zamračené" 751.092-8 ( tehdy označené T478.1092 ) po dodání z ČKD Praha a vrátila se sem v závěru svého provozu, kdy odtud vozila především nákladní vlaky směrem na Karlovy Vary po tzv. Podkrušnohorské magistrále.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
07.05.2006
Místo:
Vojkovice nad Ohří
Vojkovicemi nad Ohří projíždělo v čele nákladního vlaku barevně sladěné chomutovské "dvojče bert" 751.092-8+751.172-8.
Autor:
Martin Nový
Datum:
24.05.2007
Místo:
Kačice
Poblíž hlásky Kačice byl vyfocen nákladní vlak s vápencem, který byl vezen "hlučnými bertami" 751.092-8+751.364-1.
Autor:
Martin Nový
Datum:
24.05.2007
Místo:
Unhošť
S těžkým nákladním vlakem, čítajícím 16 "wapek" s vápencem, projíždí dvojice "zamračených" 751.092-8+751.364-1 archaickou stanicí Unhošť.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
20.06.2007
Místo:
Hostivice-Litovice
"Zamračená" 751.092-8 pomáhá na postrku vlaku s vápencem poblíž zastávky Hostivice-Litovice, v čele byl její mladší kolegyně 751.176-9.
Autor:
Mirek Kočovský
Datum:
14.07.2007
Místo:
Lštění
Na fotogenickém místě poblíž Lštění byl pořízen snímek osobního vlaku 9234, který byl mimořádně veden "nákladní zamračenou" 751.092-8, která tu nahrazovala některou z vršovických lok.ř. 749.
Autor:
Mirek Kočovský
Datum:
14.07.2007
Místo:
Český Šternberk
Osobní vlak 9233 odjel ze zastávky Český Šternberk, na fotografii projíždí pod známým hradem a v čele soupravy "bublá" "zamračená" 751.092-8.
Autor:
Mirek Kočovský
Datum:
15.07.2007
Místo:
Kácov
V romantické staničce Kácov, jež je součástí legendárního Posázavského pacifiku, čekal na odjezd osobní vlak 9206 a v jeho čele byla nachystána 751.092-8, aby mohla spustit "koncert" svého motoru K6S310DR.
Autor:
Michal Kuty
Datum:
02.09.2007
Místo:
Kropáčova Vrutice
Náhradou za nedostatkové motorové vozy řady 854 nasazovalo vršovické depo na osobní vlaky a rychlíky směr Mladá Boleslav "zamračené" řad 749 a 751, jednou z nich byla i 751.092-8, která na snímku uhání s osobním vlakem poblíž Kropáčovy Vrutice.
Autor:
Martin Nový
Datum:
04.02.2008
Místo:
Nová Ves pod Pleší
Obec Nová Ves pod Pleší dělala kulisu průjezdu manipulačního vlaku s "bertou" 751.092-8, veškerou zátěž vlaku tvořilo dřevo ložené ve stanici Dobříš.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
15.05.2008
Místo:
Netřeba
Neobvyklý pohled na spodní část "zamračené" 751.092-8 se naskytl po nehodě u Netřeby.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
15.05.2008
Místo:
Netřeba
Lokomotiva 751.092-8 vezla dne 14.5.2008 nákladní vlak Pn 1.nsl. 60570 ( prázdné cisterny ze Všetat do Kralup nad Vltavou ) a střetla se na přejezdu u obce Netřeba s kamionem. Pro velký rozsah škod byla následně zrušena.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
16.05.2008
Místo:
Netřeba
"Zamračená" 751.092-8 byla dne 16.5.2008 usazena, po nehodě u Netřeby, zpět na koleje, aby mohla být přepravena do depa Ústí nad Labem.
Autor:
Martin Nový
Datum:
16.05.2008
Místo:
Netřeba
Lokomotiva 751.092-8 byla po nehodě u Netřeby usazena na koleje a musí být upravena, aby byla schopná přepravy do depa v Ústí nad Labem.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
16.05.2008
Místo:
Netřeba
Název obce Netřeba přesně dotváří kulisu zvedání "zamračené" 751.092-8 po střetu s kamionem, této nehody skutečně nebylo třeba ...
Autor:
Martin Nový
Datum:
16.05.2008
Místo:
Netřeba
Po nehodě s kamionem u Netřeby byla "zamračená" 751.092-8 zavalena prázdnými cisternami, které vezla ze Všetat a nedorazila s nimi do cílové stanice vlaku, Kralup nad Vltavou.
Autor:
Martin Nový
Datum:
16.05.2008
Místo:
Netřeba
Na snímku jsou zachyceni oba aktéři nehody na přejezdu u Netřeby, "zamračená" 751.092-8 a kamion převážející osobní auta.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
27.09.2008
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Vrak lokomotivy 751.092-8, čekající na sešrotování, byl zdokumentován v depu Ústí nad Labem.
Autor:
Martin Nezdara
Datum:
30.08.2009
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Na okraji depa v Ústí nad Labem stál vrak "zamračené" 751.092-8, která čekala na milosrdné plameny autogenu.
Autor:
Pavel Matoušek, sbírka: Ľubomír Podlaha
Datum:
30.03.2010
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Dne 30.3.2010 byla v depu Ústí nad Labem zahájena šrotace zrušené "zamračené" 751.092-8.