Autor:
"Heinz"
Datum:
12.07.1991
Místo:
Brno hl.n.
První "elektricky topící brejlovec" řady 750 byl stroj čísla 242. Na snímku je zvěčněn při odstupování od rychlíku "Ještěd" z Liberce.
Autor:
David Prause
Datum:
26.06.1993
Místo:
Depo Olomouc
Stroj 750.242-0 je zachycen v olomouckém depu, kde čerpal provozní přestávku.
Autor:
Zdeněk Fišer, sbírka: Rostislav Kolmačka
Datum:
10.03.1995
Místo:
Chropyně
"První" elektricky topící brejlovec 750(T).242-0 byl autorem zastižen s osobním vlakem nedaleko Chropyně.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.03.1997
Místo:
Brno hl.n.
Jedním z prvních dvou brejlovců původní řady 753, který prošel rekonstrukcí na řadu 750, byl stroj čísla 242. Na snímku stojí za pozornost označení písmenem "T", které na cedulích označovalo rekonstrukci na topný alternátor, tedy elektrické vytápění vlaku. Snímek z Brna dále zachytil v pozadí vůz pošty, což se o několik let později stalo minulostí.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
13.02.1999
Místo:
Kojetín
První "nulka" 750.242-0 byla v čele spěšného vlaku zachycena při výjezdu z Kojetína.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
17.07.1999
Místo:
Kojetín
Prototypový "nulkový brejlovec" 750.242-0 odjíždí z Kojetína se spěšným vlakem do Brna.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
06.06.2001
Místo:
Depo Havlíčkův Brod
"Pranulka" 750.242-0 byla zachycena v zátiší havlíčkobrodské provozní jednotky.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací