Po Negrelliho viaduktu přijíždí na pražskou "Masaryčku" osobní vlak z Kralup nad Vltavou, veden je elektrickou jednotkou 451.039-2, zadním hlavovým vozem je 451.041-8.
Po Negrelliho viaduktu přijíždí na pražskou "Masaryčku" osobní vlak z Kralup nad Vltavou, veden je elektrickou jednotkou 451.039-2, zadním hlavovým vozem je 451.041-8.
A jedna kabina je i s provozním pultem jako trenažer v Ostravském Světě techniky..
Takhle podobný osud by měly mít "Tornáda". 460.079/080 by měl jet do muzea a ostatní do šrotu, jakmile přijde ETCS.
A k tomu ještě je jeden čelní vůz u jednoho sběratele v Hulíně a kabina žabáka v Kořenově.
Pokud se nemýlím, zůstaly již jen dvě soupravy a to 025/026 a 045/046.
Jak to s ním dopadlo? Je rozřezaný nebo odstavený?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
V Hulíně je čelo z 451.008 ;-)