Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
10.12.1996
Místo:
ŽOS Česká Třebová
Po hlavní opravě se v areálu ŽOS Česká Třebová vystavovala plzeňská 753.211-2, která byla opatřena velmi vzhledným nátěrem.
Autor:
David Prause
Datum:
01.09.1997
Místo:
Plzeň hl.n.
Tandem barevně sladěných "bleskovců" 753.211-2 + 753.141-1 nastoupil v Plzni hl.n. do čela zátěže, s kterou se pak vydal směrem na Domažlice.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
15.08.2001
Místo:
Žatec
Plzeňský "bleskovec" 753.211-2 byl v Žatci zastižen na čele vlaku Os 7607.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
14.03.2002
Místo:
Hradec u Stoda
Mezi zastávkou Hradec u Stoda a stanicí Holýšov byl zachycen při průjezdu s uceleným vlakem brejlovec 753.211-2. Lokomotivu jsme mohli v té době vídat v turnusu právě na trati 180, kde většinou ve dvojici s 753.141-1 vozily uhelné vlaky do teplárny v německém Schwandorfu.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
28.03.2002
Místo:
Vejprnice
V roce 2002 ještě dozníval provoz dvouhlavých, dělnických, osobních vlaků v relaci Plzeň - Nýřany. Tyto vlaky odnepaměti, sloužily především k rychlému odvozu pracujících ze Škody Plzeň do svých domovů. Proto byly také poměrně dlouhé a 7 vozů nebylo vyjímkou. Na přelomu milénia, se na těchto výkonech objevovaly i letmo zařazené stroje řady 753. Tak tomu bylo v březnu 2002, kdy se do čela Os 7430 podíval plzeňský "mazlík" 753.211-2 zachycený na známém místě mezi Vejprnicemi a Tlučnou.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
10.06.2003
Místo:
Višňová
"Brejlovci" 753.211-2+753.141-1 se v čele nákladního vlakublíží k Višňové.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
19.09.2003
Místo:
Stráž nad Nisou
Po ukončení provozu pod plzeňským depem našly další uplatnění v Liberci. Řeč je o brejlovcích řady 753, které patřily dlouhá léta neodmyslitelně k plzeňskému depu. Na snímku se nám představují legendární 753.211-2 + 753.141-1 už v novém působišti a to v čele vlaku NEx 45061 nedaleko Stráže nad Nisou.