Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
20.07.1987
Místo:
Teplice
Poslední vyrobený stroj řady, E469.1085, měl z výroby dosazena čela ze skelného laminátu, vyztužená nápadným ocelovým žebrováním ( www.prototypy.cz ). Na snímku je zachycen v Teplicích při vedení vojenského vlaku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
01.05.1988
Místo:
Kolín
Do stanice Kolín směrem od Velkého Oseku vjíždí E469.1085, od výroby se tato lokomotiva lišila čely vyrobenými z laminátu a vyztužené nepřehlédnutelným žebrováním.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
24.06.1991
Místo:
Březno u Chomutova
Z osobného vlaku bol v stanici Březno u Chomutova zachytený posledný vyrobený "skúter" 121.085-5,už nalakovaný do nového unifikovaného náteru, ktorý tu čakal na ďalšiu prácu v nákladnej doprave.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
17.10.1994
Místo:
Prackovice nad Labem
Nezaměnitelná lokomotiva 121.085-5 byla dne 17.10.1994 vyfocena u Prackovic nad Labem s obligátní ucelenkou "wapek".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.10.1996
Místo:
Depo Děčín
Ještě zhruba rok před svým zrušením, po osudné nehodě ve stanici Všetaty byl zdokumentován poslední vyrobený stroj 121.085-5 v Děčíně. Jak je patrné ze snímku, byl z výroby opatřen ocelovým žebrováním na čelech. Původně bylo zamýšleno se zachováním pro muzejní účely. Díky nehodě k tomu bohužel nedošlo.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací