K setkání dvou "dvacetosmiček" došlo v přerovském depu dne 25.8.1986, místní topírenská záloha v podobě stroje T211.1028 přetahovala zánovní "eso" ES499.1028.
K setkání dvou "dvacetosmiček" došlo v přerovském depu dne 25.8.1986, místní topírenská záloha v podobě stroje T211.1028 přetahovala zánovní "eso" ES499.1028.
Stačí se podívat i na předchozí fotku tohoto stroje, zřejmě s tím jezdila poměrně dlouho. Budu se muset zeptat nějakého pamětníka z přerovského depa ;-)
Není ta věc na brukně jen zabalený demontovaný kardan?T.j. lok.před přepravou někam..
Zaprvé to v depu nedělal strojvedoucí, zadruhé na jiných T211.1 z Přerova ( s automatickým spřáhlem ) to nebylo.
Slouží to k tomu aby když strojvedoucí z prasátka nemusel pořád vychá ¨zet a spojovat ty šroubovky
Netuší někdo, v čem spočívala úprava tohoto stroje? Ta ohavnost na brukně měla něco společného s automatickým spřáhlem? ;-)
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Teď jsem se ptal přerovského skoro důchodce. Byl to náhon od převodovky na nějaké udělátko k vymetání sněhu z výměn. Ale za dlouhá léta na posunu to viděl v provozu snad jen jednou.