Pod výrobním číslem 778 se skrývá stroj ČSD 387.029. První tovární zkoušku vykonal v závodě 15. ledna 1935. 22.1.1935 byl s tendrem 930.010 prozatímně převzat k ČSD a přidělen výtopně Praha Masarykovo. Technicko-policejní zkoušku vykonal 4. února 1935. Po vzniku BMB-ČMD je stále vykazován ve výtopně Praha Masarykovo, ale již s tendrem 930.006. Ostatně ještě v roce 1946 a 1947 došlo dvakrát k jeho výměně - nejprve za tendr 930.103 a následně 930.115. I 387.029 se zapojila do mezinárodní vozby - sloužila ve vídeňském turnusu se strojvedoucími Kračmerem a Hromádkem. 14.10.1948 je předána do Přerova a 18.5.1960 pak do Brna. Nejprve do Horních Heršpic a po reorganizaci 1.10.1964 do depa ,,na dolní". 4.4.1970 je přesunuta s tendrem 935.190 do Břeclavi; v té době je již odstavená. 1.6.1970 je lokomotiva s tendrem 930.015 zrušena a onedlouho převedena na vytápěcí kotel K 448 sloužící k vytápění v Břeclavi. 29.12.1977 je lokomotiva 387.029 odepsána ze stavu ČSD a předána k likvidaci do kovošrotu v Chrlicích.
V Chrlicích si ji povšimli nadšenci, kteří lokomotivu zachránili pro budovány skanzen v České Třebové. Neboť ale z plánu sešlo a sbírka se postupně rozpustila, byla 387.029 v prosinci 1982 přesunuta do Zdic, kde byla následně zlikvidována.