Když polevila zima na jaře 1980, započalo se s opravou lokomotiv 477.060 a 464.202. Oprava proběhla v prostorech depa Nymburk, což bylo depo, které k provedení oprav nebylo vybráno náhodou. Tou dobou zde totiž probíhaly generální opravy T444.0, T444.1 a T334.0 a to včetně provedení povrchové úpravy. Opět to byla zásluha Ing. Beka a dále pana Kozinky a přednosty Kulhavého; práce samotné vedl Josef Motyčka.
Nejprve byly zahájeny práce na 477.060, která na tom byla vzhledově hůř - bylo nutno očistit a oškrábat celý pojezd, rovněž plochu van, kotle a budky. Finální provedení bylo zvoleno tak, aby co nejvíce připomínal období po vyrobení této lokomotivy. A nutno poznamenat, že se lak a práce na obou strojích náležitě povedly, neboť byly středem pozornosti liberecké výstavy.