7. září 1955 vykonal v úseku Kolín - Choceň a zpět Technicko-bezpečnostní zkoušku nový stroj 477.060 - jeden z nejmodernějších strojů ČSD, neboť všechna tyčové ložiska měl již valivá, typu SKF. Takových lokomotiv nebylo u ČSD mnoho - dva prototypy 475.1141 a 475.1142 a dva poslední papoušci 477.059 a 477.060. Námi sledovaná šedesátka byla po TBZ přidělena do depa Praha - Vršovice, kde sloužil v příměstské dopravě až do roku 1962. Toho roku, dne 26. Května, byl společně s 477.059 předán do depa Jihlava, kam byla předána vozba rychlíků 121/122, 123/124. Příchod obou lokomotiv přišel celkem pozdě – již 27. května začal platit nový grafikon a strojní čety ještě nebyly na nové stroje připravené (ačkoli v květnu probíhalo již zaškolovaní na pražských strojích během jejich prostoje v depu Jihlava). Proto 29. května 1962 byla zavedena nová dvoudenní turnusová skupina P01. Po zaškolení personálu byla 15. 6. 1962 vytvořena nová skupina P01 pro čtyři stroje a na výše uvedených rychlících začaly sloužit stroje 477.059 a 60 s 464.201 a 02.