Unikátní snímek z Kutné Hory hl.n. zobrazuje zánovní elektrickou jednotku SM488.0014/SM488.0013, která dojela ( nebo byla dotažena ) až do této stykové stanice. Nabízí se varianta, že směřovala do ŽOS Kolín k omlazovací procedúře.
Unikátní snímek z Kutné Hory hl.n. zobrazuje zánovní elektrickou jednotku SM488.0014/SM488.0013, která dojela ( nebo byla dotažena ) až do této stykové stanice. Nabízí se varianta, že směřovala do ŽOS Kolín k omlazovací procedúře.
Vyrobeno celkem 17 souprav.Původní dislokace Brno a Trnava.Soupravy 11-20 a29-34 slovenské.
Tato souprava je od roku 2016 zrušená.Působila v Leopoldově a dojezdila v depu Nové Zámky.
Včera jsem nad tím chvíli dumal, ale opět bylo v popisku fotografie něco jiného. Takže díky za doplnění, už jsem text upravil ;-)
Super snímek, díky za něj. Leč doprovodný text se mi nějak nezdá, Brno mělo odjakživa jen jednotky 01-10 a 21-28, ostatní v té době sloužily v Bratislavě. Mám silné podezření, že vyobrazená jednotka po 5letém provozu cestuje do ŽOS Kolín k omlazovací proceduře.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Původní dislokace byla Brno a Bratislava (východ), jak ostatně píšu níže. Do Trnavy se stěhovaly až v 85. roce (ke změně GVD). Po zrušení zdejšího depa (12/2009) dosloužily v Nových Zámcích, abychom byli úplně přesní.