Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.07.1979
Místo:
Tábor
Stálicí táborské zálohy byla dlouhá léta lokomotiva T669.0006. Ačkoli to na první pohled nevypadá, patřila v československé čmeláčí historii k těm významnějším. Po vyrobení byla vystavena, jako druhá lokomotiva své řady, na veletrhu v Brně. Po něm se ještě v září 1967 stěhuje, jako vůbec první "čmelák", na jih Čech - do lokomotivního depa České Budějovice. Jižní Čechy "šestka" opustila v červenci 1985 a až do samotného zrušení depa ve Zdicích byla jeho dlouholetou součástí. Zlikvidována byla po svém zrušení na samém začátku listopadu 2006 v kovošrotu v Brně na Dolním nádraží.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
27.07.1996
Místo:
Zdice
Zdický "čmelák" 770.006-5 byl zachycen v domovské žst. Zdice v čele starých uhláků řady Es.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1997
Místo:
Depo Zdice
V zdickom depe postával udržiavaný "čmelda" 770.006-5.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
24.12.2000
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
„Čmelák” 770.006-5 stahuje ložené „wapky” do areálu plzeňské škodovky. Je štědrý den roku 2000.
Autor:
Petr Malý
Datum:
22.05.2006
Místo:
Depo Plzeň
V plzeňském depu stál v čele zrušených lokomotiv "čmelák" 770.006-5.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací