753 327-6


Tato galerie byla zobrazena: 2258×.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 20.6.1982
Místo: Roztoky-Žalov

Trojkový "brejlovec" T478.3327 projíždí s osobním vlakem údolím Vltavy poblíž zastávky Roztoky-Žalov.

Autor: Josef Mandys
Datum: 07.07.1988
Místo: Chomutov

V chomutovské stanici stál dne 7.7.1988 místní "brejlovec" T478.3327.

Autor: "Pavel Mitro & spol."
Datum: 28.06.1996
Místo: Mutějovice

Vozební rameno Most - Beroun bylo v minulosti významnou spojnicí jak osobní, tak především nákladní průběžné dopravy, mezi Mosteckem a Středními Čechami. Bylo to také z důvodu trvalého odklonění zátěžových proudů z tratí 1. hlavního tahu z důvodu přetíženosti. Tento stav trval zhruba do konce 90. let. V důsledku poklesu nákladní dopravy se zásilky směrované v tomto směru začaly vozit po elektrifikovaných tratích. Dobu před touto změnou nám přibližuje snímek z léta 1996, kde vidíme dvojče lounských  753.327-6 + 753.120-5 s průběžným nákladním vlakem nedaleko Mutějovic.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.04.1997
Místo: Chlumčany u Loun

Železniční trať Kralupy nad Vltavou – Louny (v jízdním řádu pro cestující označená číslem 110) je jednokolejná železniční trať o délce 61 km, jeden z úseků celostátní dráhy, která vede z Kralup nad Vltavou do Loun přes Kralupy nad Vltavou předměstí, Podlešín a Zlonice. Právě tudy ještě jezdily nákladní vlaky v době pořízení snímku lokomotivy 753.327-6. Ta se blížila k Chlumčanům u Loun.

Autor: Jan Bořík
Datum: 27.07.2003
Místo: Depo Česká Třebová

Vysloužilý "brejlovec" 753.327-6 čekal v areálu depa Česká Třebová na svůj další osud.