Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
20.6.1982
Místo:
Roztoky-Žalov
Trojkový "brejlovec" T478.3327 projíždí s osobním vlakem údolím Vltavy poblíž zastávky Roztoky-Žalov.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
07.07.1988
Místo:
Chomutov
V chomutovské stanici stál dne 7.7.1988 místní "brejlovec" T478.3327.
Autor:
"Pavel Mitro & spol."
Datum:
28.06.1996
Místo:
Mutějovice
Vozební rameno Most - Beroun bylo v minulosti významnou spojnicí jak osobní, tak především nákladní průběžné dopravy, mezi Mosteckem a Středními Čechami. Bylo to také z důvodu trvalého odklonění zátěžových proudů z tratí 1. hlavního tahu z důvodu přetíženosti. Tento stav trval zhruba do konce 90. let. V důsledku poklesu nákladní dopravy se zásilky směrované v tomto směru začaly vozit po elektrifikovaných tratích. Dobu před touto změnou nám přibližuje snímek z léta 1996, kde vidíme dvojče lounských 753.327-6 + 753.120-5 s průběžným nákladním vlakem nedaleko Mutějovic.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
13.04.1997
Místo:
Chlumčany u Loun
Železniční trať Kralupy nad Vltavou – Louny (v jízdním řádu pro cestující označená číslem 110) je jednokolejná železniční trať o délce 61 km, jeden z úseků celostátní dráhy, která vede z Kralup nad Vltavou do Loun přes Kralupy nad Vltavou předměstí, Podlešín a Zlonice. Právě tudy ještě jezdily nákladní vlaky v době pořízení snímku lokomotivy 753.327-6. Ta se blížila k Chlumčanům u Loun.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
27.07.2003
Místo:
Depo Česká Třebová
Vysloužilý "brejlovec" 753.327-6 čekal v areálu depa Česká Třebová na svůj další osud.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací