V českobudějovickém depu se na začátku února roku 2018 začaly šrotovat dlouhodobě odstavené a zrušené lokomotivy. Mezi prvními na řadě byly "žehličky" 210.056-8 a 210.038-6.
V českobudějovickém depu se na začátku února roku 2018 začaly šrotovat dlouhodobě odstavené a zrušené lokomotivy. Mezi prvními na řadě byly "žehličky" 210.056-8 a 210.038-6.
V poslední době mě to rozložení přijde jako plán. ČD už skoro počítají, že nikde nedostanou smlouvy na další provozování regionální dopravy ...
To je to samé, jako prodávat či šrotovat plecháče.
Takhle se státní dráha brzy položí. Mají slušně našlápnuto ...
Vše zachránit nejde. Ovšem zrovna střídavé "žehličky" likvidovat mi přijde trochu neprozíravé. Vzhledem k rozšiřování střídavé sítě.
Chudinky mašiny, škoda, že je nikdo nezachránil
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Kdyby byla snaha, tak by třeba vlaky i byly, ale co nyní pohltí autogen, tak už nikdy a nikdo nenahradí. A tendr na pár lokomotiv nic nezachrání. Soukromník státní dráhy výkony zcela rozdrtí. A matka s dcerou si při takovém to fungování ani neškytnou. Začíná to ojetými motory od GWTR a končí to třeba funglovkami 386 u Metransu. V našich podmínkách není potřeba jezdit 300 a mít extra moderní stroje, u nás by pomohlo jezdit všude klidně i 120, bez pomalých jízd, s vozidly staršími, které prošly rekonstrukcí a jsou v běžném provozním stavu a ne chvíli před svoji provozní smrtí, jak je to u většiny provozních loko ve státní sféře. Je to ohromná škoda, jak to funguje nyní. Staří páni inženýři od rýsovacího prkna by se asi divili, jak si naše dráha živoří, když oni byli schopni po válce s pomocí pravítek a papíru navrhnout a pak postavit takové krásné parní lokomotivy, které dráhu přivedly k rozkvětu.