Únor roku 2018 se zapíše jako poslední v existenci lokomotivy 749.260-6, která je šrotována v depu Česká Třebová.
Únor roku 2018 se zapíše jako poslední v existenci lokomotivy 749.260-6, která je šrotována v depu Česká Třebová.
Napřed šumperské, pak olomoucké.
Spíše pro Olomoucké ne?
Takovou barvu určitě ne, ale formát tohoto nátěru byl typický pro šumperské berty.
Žádná Berta tento nátěr nikdy neměla a asi už nikdy mít nebude.
A v čem to byl unikát?
Zůstaly z ní obě boudy dobře zašité v jednom areálu Č.T..
Jarek: taky si 749 260 pamatuju tady v Opavě. Byla to jedna z mých nejoblíbenějších zamračených, snad hned po 749 121. Mám ji vyfocenou ještě v Praze na hlavním nádraží na R do Českýh Budějovic přes Písek.
Asi by jste mluvili něco jiného když zjistíte že toto byl unikát.
Všechno má svůj konec a jenom buřt má dva. Stroj už dávno za zenitem se konečně dostal tam, kam patří. Budoucnost patří E trakci a vozidlům typu ER20 a podobně, jen šotoušíci se s tím těžko smiřují, ale to je jenom jejich problém... Takže jak píše kolega, každej to jednou zakápne a to se týká i mašin.
Hovna řešíte. Taky Vás jednou rozpálí a nebudete tady věčně, tak přestaňte šoupat kačera.
Horznej pohled je me ji lito mohla dal jezdit skoda ji proc se to muselo bejt touto cestou jich zbytecne ubejva lepsi zachrana nez zniceni niceni je spatny smer mam rad tyhle lokotky a zeleznici tomu to by se melo utnout do dalsich let nebude zadna pamatka.
Vlyky maj taky city kdo miluje vlaky tak ví že maj city :´(
Moje mašinka z období, kdy jezdila v Opavě...Sloužila spolehlivě...
Ach jo, už i na 260 došlo po tolika letech odstavení ...
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Proč zrovna 260tka :(