Na jedné z méně známých továrních fotografií je v Praze-Hybernském nádraží zachycen stroj 387.032, náležící do sedmé série, tj. 10Lo7. Vzhledem ke krizi byla právě pátá a šestá série objednávána u Škody Plzeň jen po dvou kusech, přičemž až v pokrizových letech se dodávky nových lokomotiv opět rozjely naplno.
Stroj inventárního čísla 32 byl vyroben pod výrobním číslem 812 v roce 1936. Jeho tovární zkouška byla provedena 18. 6. 1936 a již 25. 6. byl prozatimně převzat ČSD. Společně s tendrem 930.101 od 25. 6. náležel do výtopny Praha Mas. n.; 15. července 1936 pak vykonal Technicko-bezpečnosní zkoušku.
Válku přečkal ve službách ČMD, aby Prahu definitivně opustil až v červenci 1955, kdy odjel do Nových Zámků. O dva měsíce později se pak přesunul do Přerova, kde slouží až do roku 1972; 12. 10. 1972 je pak zrušen s tendrem 930.107. 16.11.1972 je vojáky přesunut k vytápění vojenské (sovětské) posádky v Olomouci.