740.469-2 (ex T448P.054) v železniční stanici Moldava v Krušných horách, kam spolu se strojem 742.119-1 dopravily 4 plošinové vozy s betonovými pražci.
740.469-2 (ex T448P.054) v železniční stanici Moldava v Krušných horách, kam spolu se strojem 742.119-1 dopravily 4 plošinové vozy s betonovými pražci.
Dovolím si zde sdílet odkaz na knihu o vlečce TMS (a jejích spoluuživatelích),na které jsem poslední rok pracoval. Kniha mapuje historii vlečky od výstavby v 60. letech až po současnost.
Také popisuje historii vlečkových lokomotiv a jednotlivé podniky na vlečce (kromě TMS silo ZZN, mlékárna MILPA, Stavomontáže a Řempo). Faktické údaje pak doplňují vzpomínky pracovníků vlečky TMS i ČSD/ČD. Též rozsáhlá sbírka komentovaných fotografií jdoucí od historie až po současnost.
Předprodej této knihy je na www.odchazejici-zeleznice.cz až do 7. listopadu, kdy půjde do tisku.
Dostala se mi do rukou fotografie pana Oldřicha Čížka z 28. ledna 1999, kdy je lokomotiva značena jako 740.409-8.
Pod číslem 740.909-7 tedy mohla jezdit pouze mezi dubnem 98 a lednem 99.
Byl jsem na pivku s chlapama z vlečky TMS, strojvedoucí pan Klempíř a posunovači Pristach a Bieber a dávali mi nějaké fotky.
Na snímku co fotil pan Petr Štefek z 1. dubna 1998 byla mašinka s tabulkami T448.0909, na nedatovaném snímku co se mi dnes dostal do ruky je mašinka focená jako 740.909-7.
Chlapi, díky moc.
Snímek 740.909 byl 100% otištěný v Dráze, ale číslo ani ročník fakt nedám (nějaká 2000 a níž). Blbě označená byla třebas i 740.421 ČKD/Tatra/SKV Zličín (740.921, ale jen nástřikem, nové lité tabulky neměla).
Mně by zase zajímalo, kdy jezdila označená jako 740.909?
Zde je roku 1999 už pod číslem 740.409.
http://www.pshzd.cz/archeo/vlecky/740409-tms.jpg
O rok dříve 1998 měla ještě Kryšpína.
http://spzold.logout.cz/album/cz/cz_tms740.html
Přesně tak. Jinak 831 rekonstrukce a 909 jezdí v Itálii.
A toto je opravdu původní P-054. Viz rám.
http://www.pshzd.cz/vlecky-tms.html 0831 tu je na fotkach zachycena s krispinem, tak jsem cekal, ze 409 byla 0409, ale uz chapu. Diky a osvetu.
Ale měl, Maršálovi se akorát nelíbí to tvé nesmyslné "T448.0409". Z výroby byla označená T448.0909. Jako pikantnost uvedu, že minimálně v 90. letech (možná déle) dokonce jezdila s nesprávným číslem 740.909, ač měla přiděleno 740.409.
Asi nerozumim, jde mi o 740 409 vyroben 1986 v CKD... mam to chapat tak, ze nemel krispinovo znaceni?
Se ani nedivím, že nemůžeš nic najít. Protože žádná T 448.0409 nikdy ani neexistovala. :-)
Držím palce s dohlednáním info. Já sháním info o T448.0409 a T448.0831 z vlečky v Černé za bory, Pardubicích. 831 je zde na foto jako již odprodaná na Ostravsko a 409 odfocena panem Kroulem zcela výjimečně na hlavním nádraží v Pardubicích. Jiné info ani jinde na webu není. Budu rad za každou informaci.
Díky za informace tajemny em. V současné době hledám informace o prodeji lokomotiv T448p z Polska do zahraničí. Pokud měl někdo úplný seznam lokomotiv T448p, které šly z Polska do České republiky nebo na Slovensko, nebo případně informace o T448p s následujícími čísly: 013, 014, 018, 019, 025, 055, 066, 072, 091, 101, 104, 106, 142, 143 a 149 spolu s daty převodu, prodeje a zdroje, odkud tyto informace pocházejí a původní majitelé. Hledal jsem informace o majiteli, pro kterého T448p-016 a 067 pracovaly v Polsku, a o datu jeho prodeje na Slovensko, ale bohužel jsem je nenašel.
Ano, je to tak. Čísly od 740.460 výše byly označeny T448-P dovezené z Polska do Čech. Na Slovensku jim většinou nechávali polské inventární číslo (např. T448-P.016 -> 740.016). Podle předpisu UIC se teď dovezené lokomotivy už nepřeznačují a zůstává jim řada 620.
Nebo 740 469-2 není z Polska ?
Tato lokomotiva je stále v areálu, již nynějším Nymwagu Nymburk. Zřejmě je neprovozní.
Zda je to opravdu polská lokomotiva T448p-054 který pracovala v uhelném dole Halemba v Rudzie Śląskiej ? Naprawdę ? Podle oficiálních informací lokomotiva byl vyřazen (jeden zdroj o kasačním místě poskytl Nymburk). Existuje nějaké potvrzení, že tato lokomotiva pracovala v Polsku ?
Bývalá kráska původem ze ŽOS Nymburk.
Stojím u ní 740 469-2 v Nbk v areálu bývalé zásobárny/vedle ŽOS/ Stojí s jinými stroji podobného osudu u opravárenské "kůlny" fa.česká lokomotiva sro.