Autor:
Pavol Kukučík
Datum:
25.08.1993
Místo:
Bytča
Setkání bobiny 140.045-6 s manipulačním vlakem a zánovní lokomotivy 363.153-8 v čele vlaku osobního, zachytil autor ve stanici Bytča. Jedná se o okresní město na severozápadě Slovenska, v Žilinském kraji. Leží na Váhu, v Bytčianské kotlině. Ze severu město ohraničují Javorníky a z jihu Súľovské vrchy. Zajímavostí je, že se tady narodil politik, první prezident Slovenského státu Jozef Tiso.
Autor:
Mgr. Andrej Ivanič
Datum:
28.04.1995
Místo:
Depo Bratislava hlavné
Občas stačí jen momentka, náhodná fotografie, která osudově dostane punc mimořádnosti. Takto to bylo i s touto fotkou. Je jarní ráno, konec dubna 1995, "eso" 363.153-8, které po dovezení košického rychlíku přijíždělo do domovského depa na provozní přestávku. V ten den nic mimořádného, nič zvláštního, běžná rutina, která se však o 5 týdnů už nikdy neopakovala. Dne 2. 6. 1995 vezla R 614 "Hornád" a její železniční život ukončil čelní střed v traťovém úseku Svätý Jur – Bratislava Rača.... Byla to jediná lokomotiva, která se nedožila rekonstrukce na řadu 362.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
03.06.1995
Místo:
Bratislava-Rača
První lokomotivou řady 363, která byla zrušená po nehodě se stala 363.153-8. Patřila do 5. výrobní série a svůj provozní život ukončila předčasně při vážné nehodě. 2. června 1995 v ranních hodinách v čele vlaku R 614 „Hornád" se čelně střetla v traťovém úseku Svätý Jur – Bratislava Rača s vlakem Os 2827. Ten vedla laminátka 240.143. Obě lokomotivy byly díky vážným poškozením fyzicky zlikvidované.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací