Krásný snímek ze sbírky pana Motyčky zachycuje 354.723 v Plzni v průběhu zimy 1954.
Lokomotivy 429 k.k.St.B. vznikly na rýsovacím prknu Karla Gölsdorfa v roce 1910. Vzorem jim byla lokomotiva 329 k.k.St.B. se sušičem párý, který byl nahrazen přehřívačem. ČSD v roce 1918 převzaly 152 strojů této řady, které později označily novou řadou 354.7. Vzhledem k rozdílnosti mezi jednotlivými sériemi i jejich zastaralostí, se ČSD rozhodly lokomotivy rekonstruovat v dílnách Plzeň a Louny. Byly sjednoceny parametry jejich kotle, jeden parní dóm byl nahrazen dvěma parními dómy spojenými komunikační rourou, dvoudílná dýmniční dvířka byly nahrazeny klasickými vypouklými dvířky s centrálním uzávěrem a sdružený parní stroj byl rekonstruován na dvojčitý. Dodejme, že samotné rekonstrukce probíhaly v letech 1926 - 1938.