162 039-2


Tato galerie byla zobrazena: 2781×.

Autor: David Prause
Datum: 02.02.1998
Místo: Pardubice hl.n.

Lokomotiva 162.039-2 byla autorem zastižena po zastavení ve stanici Pardubice hl.n. V té době byly stroje řady 162 nasazeny převážně na těžších rychlících, zřídka se objevovaly i v rychlé nákladní dopravě.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.04.2000
Místo: Kolín

Rušeň 162.039-2 opúšťa v čele rýchlika železničnú stanicu Kolín.

Autor: David Maštalíř
Datum: 14.07.2010
Místo: Česká Třebová

"Hektor" 720.574 vytáhl z areálu CZ LOKO Česká Třebová "peršinga" 162.039-2 po provedené opravě a přistavil ho do stanice k provedení zkušební jízdy.

Autor: Petr Malý
Datum: 18.09.2012
Místo: Děčín východ

Na cestu z Liberce do Ústí nad Labem se vydal "peršan" 162.039-2 s rychlíkem R 1162. Autor jej zachytil nedaleko stanice Děčín východ.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 14.03.2013
Místo: Nelahozeves zámek

Výrobní číslo 8747 v továrním seznamu plzeňské Škodovky dostala lokomotiva 162.039-2. Dne 18.7.1991 byla spolu se sesterskými lokomotivami inventárních čísel 037 a 038 převzata přejímačem ČSD všechny byly odeslány do LD Ostrava, které se v tomto období stalo jedním ze tří provozovatelů "peršingů" tehdy nové řady 162. Na úspěšné vykonání TBZ si ale "devětatřicítka" musela počkat poměrně dlouho, až do 13.9.1991, kdy společně se stroji 162 čísel 052, 053 a 054 tuto podmínku pro nasazení do běžného provozu splnila a mohla konečně být nasazena do běžného provozu. Snímek ze 14. března 2013 zachycuje t.č. děčínský stroj 162.039 v čele rychlíku 783 při průjezdu zastávkou Nelahozeves zámek.