Na Trati z Českých Budějovic do Nového Údolí ještě do nedávna vládly "bardotky". Jednu z budějovických "zamračených", 749.051-9, zachytil autor na osobním vlaku Os 8121 odjíždějícího ze stanioe Křemže.
Na Trati z Českých Budějovic do Nového Údolí ještě do nedávna vládly "bardotky". Jednu z budějovických "zamračených", 749.051-9, zachytil autor na osobním vlaku Os 8121 odjíždějícího ze stanioe Křemže.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Jednalo se po roční pauze návrat klasických souprav na trať 194.
V letní sezóně roku 2010 totiž jezdila klasická souprava pouze na R Šumava a osobní vlaky jezdily v řazení 810+012+015+015+012+810.
GVD 2010/11 znamenal pro trať několik novinek:
- taktová doprava s taktový uzlem stanoveným na sudou hodinu v Českých Budějovicích, křižování v lichou hodinu v Českém Krumlově a v sudou hodinu v Horní Plané
- přetrasování většiny vlaků do Nového Údolí
- první pravidelné nasazení jednotek Regionova
- výše zmíněné obnovené nasazení klasických souprav