Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.06.1998
Místo:
Tišnov
Známy brněnský "pilštyk" 735.248-7 bol zvečnený v Tišnově.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
26.06.2000
Místo:
Brno hl.n.
Pekný záber známeho brněnského "pilštyka" 735.248-7 vznikol priamo na hlavním brněnském nádraží.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
12.07.2000
Místo:
Vracov
V létě roku 2000 už jezdil v Brně poslední "pilštyk", a to stroj 735.248-7, který díky jeho vybavení zdrojem pro dobíjení a ovládání přípojných vozů byl často používán jako náhrada za heršpické motorové vozy řady 842. Tak se stalo i 12. 7. 2000, kdy byla lokomotiva nasazena na pár spěšných vlaků 1921/26 z Brna do Bylnice a zpět. Na zpáteční cestě pak projel letní bouřkou, za níž už se nad Vracovem vyjasnilo a na obloze se objevila duha.
Autor:
Josef Veselý
Datum:
19.07.2000
Místo:
Šumice
V zastávce Šumice zastavil spěšný vlak 1926 a za nedlouho se při odjezdu ozve zaburácení motoru "Pielstick" v útrobách stroje 735.248-7.
Autor:
Josef Veselý
Datum:
24.07.2000
Místo:
Újezdec u Luhačovic
Spěšný vlak 1926 přijíždí do stanice Újezdec u Luhačovic a v jeho čele je brněnský "pilštyk" 735.248-7. "Pilštyky" byly častou náhradou za chybějící motorové vozy.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.10.2000
Místo:
Brno hl.n.
Dňa 27.10.2000 posunovali na osobných zálohách v Brně hl.n. rušne 210.014-7a 735.248-7.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
30.01.2002
Místo:
Jihlava
"Fujara" 735.248-7 opúšťala s osobným vlakom Jihlavu v slnečný 30.január 2002.