Další tovární snímek zachytil čerstvě dokončenou lokomotivu 534.0471 zřejmě s tendrem 935.080. Vykonáním Technicko-bezpečnostní zkoušky dne 26. 9. 1947 putuje z Plzně do Spišské Nové Vsi, kam úředně náleží od 1. října 1947. Zde setrvala v provozu až do roku 1968, kdy odchází do depa Margecany. V té době je již po rekonstrukci, kdy byla, během hlavní opravy v roce 1963, dosazena plochá dyšna Giesel. V Margecanech je v posledních měsících více využívána k vytápění místních prostor a již 12. 11. 1977 je převedena na vytápěcí kotel K 682. Na konci roku 1980 je jako vytápěcí kotel odstavena a od 6. dubna 1982 vedena jako nový exponát v Žilině. Jako nekompletní a značně zdevastovaná byla přistavena ke vzhledové opravě, kterou dokončilo RD Vrútky v roce 2000. Od 9. 8. 2000 je umístěna v expozici Múzea dopravy STM v Bratislavě.