22. prosince 1931 vykonal technicko-policejní zkoušku další nový stroj 524.1117. O jeho provozu do roku 1936 nemáme moc informací, ale v roce 1936 byl vykazován ve stavu výtopny Liberec. Válku zřejmě přežil v Nymburku, po válce se objevil v Letohradu, na přelomu 40. a 50. let pak ve Valašském Meziříčí a přes Hradec Králové a Vršovice dne 22. 12. 1971 přibyl do stavu LD Česká Lípa. V posledních letech jezdil pod PLD Rumburk, kde byl z lávky zachycen Jaroslavem Cempírkem. V září 1979 byl z provozu odstaven, zrušen byl 21. března 1980, ale k likvidaci nedošlo a k začátku července 1982 byl předán do sbírek Povážského muzea v Žilině. Od roku 1992 byl získán do sbírek MDC Bratislava a v současné době pomalu probíhá jeho generální oprava ve Vrútkách.
Vážení kolegové,na této lokokomotivě jsem v r.1967,1968,1970 a 1971 topil v LD P.-Vršovice na Dobříš p.Jardovi Kuřeti ml.Mohu řící,že velice dobře vařila.Ona tam jezdila v turnusu.Na Dobříš jezdily tyto 524.1 524.1101.1102.1103,1100(měla jako jediná kulatý komín).1105 a 1106.Jinak tam jezdily ř.434.2 a 534.0 a 03
Jílek Jiří topič ČSD v.v.LD P.-Vršovice