750 338-6


Tato galerie byla zobrazena: 5428×.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 15.11.1995
Místo: Karlovy Vary

Vtedajšia chomutovská "perla" 750.338-6 bola zachytená v čele rýchlika v stanici Karlovy Vary.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 14.04.1996
Místo: Lišany u Žatce

Nedaleko Lišan u Žatce byl pořízený snímek odpoledního vlaku Sp 1593. Ten směřoval z Děčína do Plzně a vezla ho lokomotiva 750.338-6.

Autor: Josef Mandys
Datum: 27.07.1997
Místo: Boč

Na čele nákladního vlaku, který přepravoval také osobní vozy, zdokumentoval strojvedoucí svou turnusovou lokomotivu 750.338-6. Snímek byl pořízen v zastávce Boč.

Autor: Josef Mandys
Datum: 27.07.1997
Místo: Karlovy Vary

Na svůj vlak čeká ve stanici Karlovy Vary chomutovská 750.338-6.

Autor: Josef Mandys
Datum: 06.08.1997
Místo: Stráž nad Ohří

Mezi stanicí stráž nad Ohří a zastávkou Boč vznikl záběr na nákladní vlak, vedený chomutovským brejlovcem 750.338-6.

Autor: Josef Mandys
Datum: 16.08.1997
Místo: Stráž nad Ohří

Čekání na vjezdu do stanice Stráž nad Ohří využil strojvedoucí Josef Mandys k vyfotografování svého vlaku. Vedl ho opět s turnusovou 750.338-6.

Autor: Josef Mandys
Datum: 26.08.1997
Místo: Kotvina

A ještě jeden záběr stejného vlaku pořídil autor u zastávky Kotvina.

Autor: Josef Mandys
Datum: 26.08.1997
Místo: Stráž nad Ohří

S kratším nákladním vlakem zapózovala autorovi lokomotiva 750.338-6 mezi stanicí Stráž nad Ohří a zastávkou Boč.

Autor: Josef Mandys
Datum: 27.08.1997
Místo: Lužná u Rakovníka

S nákladním vlakem si strojvedoucí Josef Mandys vyfotografoval svou lokomotivu 750.338-6. Tentokrát v úseku trati mezi Lužnou u Rakovníka a Řevníčovem.

Autor: Josef Mandys
Datum: 06.10.1997
Místo: Hořetice

Ve stanici Hořetice čerpala krátkou přestávku lokomotiva 750.338-6.

Autor: Pavel Stejskal
Datum: 16.05.1998
Místo: Dalovice

"Spěšninová raketa" Rn 57615 s lokomotivou 750.338-6 mezi Dalovicemi a Hájkem.

Autor: Petr Malý
Datum: 02.03.2005
Místo: Liberec

Na libereckém nádraží byl zachycen stroj 750.338-6 v čele R 694 směřujícího až do dalekého Chebu. 

Autor: Petr Zgut
Datum: 15.03.2005
Místo: Jedlová

Stroj 750.338-6 ve stanici Jedlová v čele vlaku R 815.

Autor: Petr Malý
Datum: 05.06.2005
Místo: Varnsdorf

Na osobním vlaku č. 6208 z Liberce do Varnsdorfu byl ve své cílové stanici zdokumentován brejlovec 750.338-6.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 21.07.2006
Místo: Liberec ÚTD

Na "ÚTD" v Liberci, ve zvedácích, odstavená 750.338-6

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 14.05.2008
Místo: Veleliby

Rok 2008 byl ve znamení velkého návratu lokomotiv řady 750 do nákladní dopravy na trati mezi Mladou Boleslaví a Nymburkem. Jedním ze brejlovců, pravidelně se zde tehdy vyskytujících, byl i stroj 750.338-6, vyfotografovaný v podvečer 14. května 2008 v čele vlaku Pn 64302 u Velelib.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 17.04.2010
Místo: DPOV Nymburk

U točny nymburského DPOV byl odstaven "nulkový "brejlovec" 750.338-6. Nedlouho poté obdržel firemní lak společnosti ČD Cargo.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 22.10.2010
Místo: Velké Svatoňovice

Dopolední manipulák z Trutnova do Jaroměře, jezdící pod číslem 83371, tvořila 22. října 2012 souprava prázdných uhláků, se kterou si hravě poradilo dvojče "nulkových brejlovců" inventárních čísel 338 a 287. Na snímku, pořízeném z dnes již pokáceného stromu, je zachycen krátce po průjezdu zastávkou Velké Svatoňovice.

Autor: Petr Malý
Datum: 27.04.2020
Místo: Stružnice

V čele Pn 64200 z Libuně do Řetenic stanula v pěkný jarní den netradičně dvojče nymburských nulek 750.338-6+750.326-1.

Autor: Petr Malý
Datum: 27.04.2020
Místo: Benešov nad Ploučnicí

Na mostě překonávajícím řeku Ploučnici právě vyjel z 362 metrů dlouhého tunelu mezi stanicemi Františkov nad Ploučnicí a Benešov ned Ploučnicí nákladní vlak sklářského písku s brejlovci 750.338-6+750.326-1.

Autor: Petr Malý
Datum: 13.02.2021
Místo: Brniště

Na svém prvním výkonu po návratu z dílenské opravy ve Zvolenu odjíždí stroj 750.338-6 z Brniště s Mn 86120.

Autor: Petr Malý
Datum: 16.02.2021
Místo: Jedlová

Do zasněžené stanice Jedlová přijíždí s Mn 86010 brejlovec 750.338-6. skromnou zátěž manipulačního vlaku tvořil jen vůz Eas s uhlím do Šluknova a dva vozy se dřevem z Nového Boru.