Před odjezdem z hlavního nádarží v České Lípě fotograf Ivan Šnábl zachytil známý českolipský stroj 464.010. Zaujme nejen mezikružím na dýmničních dveřích, ale i továrními znaky na bocích kouřových deflektorů. Znaky byl stroj opatřen v České Lípě jeho turnusovými strojvedoucími, avšak zvoleny byly lité znaky firmy Škoda, která lokomotivu nevyrobila. Výrobcem lokomotivy byla Českomoravská Kolben a Daněk v Praze, ze které byla 464.010 předána jako první turnusový stroj do výtopny Praha Masarykovo dne 9. prosince 1935. Krátce sloužila ve výtopně Chomutov, aby pak po odstoupení pohraničního území přešla k DRB jako 68.006 výtopny Cheb. Po válce se vrátila do Prahy, od září 1948 byla součástí výtopny Tábor, avšak již v roce 1951 se do Prahy vrací a na Smíchově slouží do roku 1967. 6. ledna 1967 "desítka" přešla do České Lípy, kde je ihned zařazena do první turnusové skupiny a hýčkána strojními četami, i po příchodu moderních lokomotiv 477.0, skoro až do svého zrušení 15. srpna 1978. Zanikla za depem v místním kovošrotu.
Tenkrát byly v Lípě dva Bulíci,kteří měli na uších špatné znaky.Byla to zde focená 464.010 a dalším byl stroj 464.001.Ten měl na uších znak ve tvaru ozubeného kola s hvězdou uprostřed.