Až v roce 1974 se společný provozní život prototypů 464.1 rozešel. 30. března byla 464.102 předána do PLD Letohrad. Zde tak mohla posílit dožívající flotilu lokomotiv řady 464.0. V GVD 1974/1975 dva stroje zajížděly do Meziměstí s osobními vlaky a pěly zde svou labutí píseň. S následujícím GVD 1975/1976 se provoz parní trakce s osobními vlaky do Meziměstí skončila, resp. byla pára nasazována za poruchové lokomotivy motorové trakce již jen letmo. Lokomotivy řady 464.0 i s 464.102 tak zajížděly jen do Ústí nad Orlicí. Od května 1976 byla 464.102 letmo; 26. 9. 1977 byla lokomotiva zrušena. Vzhledem k doporučení kotelního komisaře byla převedena na vytápěcí kotel K 687, a to k 4. lednu 1978. Co víc, byla schopna vlastního pohybu po depu.