Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
06.03.1978
Místo:
Červenka
Lokomotiva E669.1014 byla vyrobena v roce 1961 v Plzni (to ještě pod označením E669.114). Po 17 letech byla vyfocena u Červenky při své tradiční službě a to ve vedení těžkého nákladního vlaku na hlavním tahu.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
07.08.1978
Místo:
Červenka
Dne 7.8.1978 byl u Červenky vyfocen nákladní vlak vedený třebovskou lokomotivou E669.1014, která byla v nevkusném zeleném laku doplněném výstražným pruhem.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
00.08.1984
Místo:
Přerov
Okolo přerovského depa projíždělo s nákladním vlakem "šestikolo" E669.1014.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.06.1995
Místo:
Choceň
Do Chocně přijíždí fotogenický nákladní vlak s "rajkami" vedený omšelým "šestikolem" 181.014-2, které patřilo do stavu DKV Česká Třebová.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.06.1995
Místo:
Brandýs nad Orlicí
Malebným úsekem mezi Brandýsem nad Orlicí a Ústím nad Orlicí projížděl nákladní vlak vedený třebovskou lokomotivou 181.014-2.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
13.02.1997
Místo:
PARS Šumperk
181.014-2 byla dne 13.2.1997 přistavena do opravy na třetí koleji předávkového kolejiště firmy Pars DMN s.r.o.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.11.1997
Místo:
Depo Česká Třebová
Ve stavu po dílenské opravě a slušivém nátěru byl stroj 181.014-2 zachycen doma, tedy v depu v České Třebové.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
13.03.1999
Místo:
Kolín
Ryze nákladní "šestikola" se dostaly občas i jako náhrada do čela osobních vlaků. Na snímku je zobrazeno jedno z těchto nasazení v podobě lokomotivy 181.014-2 chystající se na odjezd z Kolína.
Autor:
"Heinz"
Datum:
24.04.1999
Místo:
Depo Česká Třebová
Lokomotiva 181.014-2 v pěkném nátěru, který této řadě velmi slušel, byla zachycena "doma", tedy v depu v České Třebové.
Autor:
Petr Štefek
Datum:
10.02.2000
Místo:
Brandýs nad Orlicí
Českotřebovský „šestikolák" 181.014-2 byl zachycen na snímek při průjezdu stanicí Brandýs nad Orlicí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.07.2000
Místo:
Kolín
Třebovský "šestikolák" 181.014-2 vyčkává v Kolíně na další nasazení v nákladní dopravě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
18.09.2000
Místo:
Kolín
Ve slušivém nátěru byla v Kolíně zachycena lokomotiva 181.014-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.02.2003
Místo:
Hradec Králové hl.n.
V Hradci Králové čekala na odjezd se svým vlakem lokomotiva 181.014-2.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
19.02.2005
Místo:
Depo Česká Třebová
V domovském depu, v České Třebové, byla v čele kolony nepotřebných lokomotiv zachycena 181.014-2. Rok poté dostala šanci a byla opět zprovozněna, ovšem už pro polského zákazníka.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
25.07.2006
Místo:
Depo Olomouc
Na zvědácích v olomouckém depu byla při svém návratu mezi provozní lokomotivy zvěčněna 181.014-2, která následně prošla i polonizací.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.02.2009
Místo:
DPOV Přerov
Polonizovaný "šestikolák" 181.014-2 dorazil na začátku roku 2009 na opravu do přerovského DPOV.