S postupující elektrifikací byly jihlavské lokomotivy řady 464.0, 1 a 2 postupně nahrazovány novou trakcí a přesouvány do nových dep - řada 464.1 byla již dříve slíbena pro depo v Nymburce, kam „jednička“, jako druhá v pořadí, 1. září 1966 skutečně odešla. Její odeslání do Nymburka však příliš provozní využití nezměnilo a dál byla provozována s osobními vlaky do Prahy - Těšnova. V Nymburku jezdila přes devět let.
Nějakou dobu jsme jí měli v depu Kolín.Byla po nějaké opravě ve Velenicích a měla jednu zápornou vlastnost:Po zavření regulátoru došlo k prošlehnutí ohně přes škvíru dvířek až na protější stěnu.No byla to docela síla,když to z pece vyrazilo.....Bylo to tím,že byla špatně nastavená pravítka v dyšně,spaliny šly polovinou komína.Po zavření nastal falešný tah a šlehlo to zpátky.Nikdo už to nedokázal seřídit.No a pak se z depa ztratila.....