Za depem ve Zdicích zaniklo mnoho lokomotivních životu - jedním z mnoha byl i ten od lokomotivy 534.0433. Ta byla do místního kovošrotu předána k likvidaci 12. 3. 1979. Jako stroj z ČKD se její život začal psát v lokomotivním depu Vršovice, kde se tehdy nové stroje 534.03 z ČKD pravidelně zajížděly a připravovaly k vykonání technicko-bezpečnostní zkoušky. Tovární zkouška 534.0433 proběhla 14. dubna 1947, 13. května byla prozatimně převzata k ČSD a 17. 5. vykonala TBZ na trati do Říčan. 23. května 1947 je již vykazována ve svém prvním depu v Košicích a od roku 1951 v depu Prešov. Během působení v Košicích došlo k několika propůjčením do depa ve Vrútkách. Od 6. února 1956 se lokomotiva přesunula do Hradce Králové. Tím však drážní škatulata „hejbejte se“ neskončila a dál vystřídala depa ve Vršovicích, Havlíčkově Brodě, Žatci a nakonec na Kladně, kam přišla 14. ledna 1969. 12. 11. 1978 lokomotiva úředně propadla, ale v provozu již nebyla a naopak už 8. 11. je podán návrh na její zrušení. Její dřívější návrh na zrušení byl podán dříve pro špatný technický stav komunikační roury. Z kotelní knihy vyjmenujme výměnu ocelové pece za novou při opravě v rozsahu LG v dílnách v Plzni v prosinci 1958. Při další hlavní opravě pak obdržela novou výfukovou dyšnu Giesel - stalo se tak v roce 1964. Poslední opravu LS prodělala v Českých Velenicích 22. dubna 1976.